آخرین خبر

نمایشگاه زبردستان در «استخر»

به گزارش آوای ایرانیان به کیوریتوری احسان زمانی از روز جمعه ۱۰ شهریور در فضای استخر از پروژه‌های آرتیبیشن در ایوان ربط برگزار می‌شود.

در این نمایشگاه گروهی آثاری از هنرمندان همچون نیروان، مسافر، سارو، صدرا بنی‌اسدی، پویا حیدری، مهرناز اکبری، حسام فاکر، علی غفاری و… به نمایش درمی‌آید. آثار این نمایشگاه با استفاده از کاغذ فاین‌آرت گردآوری شده است.

مجموعه «prints of persia» فعالیتش را در زمینه ارائه نسخه‌های چاپی از آثار هنرمندان معاصر در زمستان ۱۴۰۱ شروع کرده است. این گروه با پوشش‌دهی چاپ آثاری از نقاشی، نقاشی دیجیتال، تصویرسازی و با هدف حمایت از هنرمندان معاصر ایران پیش می‌رود.

خروج یک اثر از حالت انحصاری در نسخه‌های چاپی و قرار دادن آن‌ها در اختیار عموم در تعدادی محدود، از رویکردهای این مجموعه به حساب می‌آید.

هدف از انتخاب و چاپ آثار، ایجاد هویت بخشی متفاوت به اصل اثر خواهد بود که هر یک به صورت جداگانه با تکنیک‌های چاپی دارای ارزشی خاص هستند.

اصل یک اثر می‌تواند فقط متعلق به یک فرد باشد، اما این مجموعه در نظر دارد تا با نگاه به خواسته مخاطبان، شرایط خرید آثار هنرمندان محبوب معاصر را در انواع مختلف چاپی فراهم کند.

نقشه راه «prints of persia»، ارائه آثاری گوناگون از هنرمندان معاصر و فعالیت گسترده در سطح کشور و جهان با همراهی شما دوستان است.

نمایشگاه «زبردستان» تا ۲۳ شهریور در فضای استخر در ایوان ربط ادامه خواهد داشت. علاقه‌مندان می‌توانند همه روزه به نشانی خیابان شریعتی، بعد از پل رومی، کوچه رضایی، شماره ۶، ایوان ربط، فضای استخر مراجعه کنند.

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “نمایشگاه زبردستان در «استخر»”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید