آخرین خبر

«گرن توریسمو» قدرتمند آغاز کرد/ سقوط «سوسک آبی»

به گزارش آوای ایرانیان فیلم سینمایی «گرن توریسمو»(Gran Turismo)  به کارگردانی «نیل بلومکمپ» با فروشی بیش از ۱۷ میلیون دلار صدرنشین باکس آفیس این هفته شد.

در این فیلم که در ژانر اکشن، ماجرایی، درام، ورزشی است «آرچی مادکوه»، «دیوید هاربر»، «اورلاندو بلوم»، «دارن بارنت» و… نقش‌آفرینی می‌کنند.

داستان این فیلم به نمایشگران، پیشرفت جذاب و تحول یک گیمر نوجوان را نشان می‌دهد که با هدف تبدیل شدن به یک راننده حرفه‌ای آموزش می‌بیند.

فیلم سینمایی گرن توریسمو

فیلم سینمایی «سوسک آبی»(Blue Beetle) که هفته‌ی گذشته در صدر جدول قرار داشت،‌ این هفته با بیش از ۱۲میلیون دلار فروش به جایگاه سوم جدول فروش سقوط کرد.

در این فیلم ابرقهرمانی که کارگردانی آن را «آنجل مانوئل سوتو» برعهده دارد بازیگرانی چون: «شولو ماریدوئنا»، «برونا مارکزینه»، «بلیسا اسکوبدو» و… نقش‌آفرینی می‌کنند.

در خلاصه‌ی داستان این فیلم آمده: «یک نوجوان مکزیکی یک سوسک بیگانه را پیدا می‌کند که به او زرهی فوق‌العاده می‌دهد.»

فیلم سینمایی سوسک آبی

چهارمین فیلم جدول فروش هفتگی فیلم سینمایی «اوپنهایمر»(Oppenheimer) تازه‌ترین اثر «کریستوفر نولان» است که ۹میلیون دلار را در هفته‌ی ششم اکران خود تجربه کرده‌است. در این فیلم که زندگی «جی. رابرت اوپنهایمر»، فیزیکدان نظری آمریکایی یا همان «پدر بمب اتمی» است، «کیلین مورفی» و «امیلی بلانت» نقش‌آفرینی می‌کنند.

فیلم سینمایی اوپنهایمر

فیلم سینمایی «لاک‌پشت‌های نینجای جهش‌یافته نوجوان: هرج‌ومرج جهش‌یافتگی»(Teenage Mutant Ninja Turtles: Mutant Mayhem) به کارگردانی «سث روگن» در چهارمین هفته‌ی اکران خود فروشی ۶میلیون دلار را تجربه کرد و در رده‌ی پنجم جدول فروش این هفته نشست.

در خلاصه‌ی داستان این اثر آمده: «لاک‌پشت‌های نینجا پس از سال‌ها پنهان شدن از دنیای انسان‌ها، حال تصمیم گرفته‌اند قلب مردم نیویورک را به دست آورده تا به عنوان نوجوانانی عادی پذیرفته شوند. اما زمانی که با ارتشی از جهش یافته‌ها روبرو می‌شوند، همه چیز تغییر کرده و…»

لاک پشت های نینجا

خبرنگار: تبسم کشاورز

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “«گرن توریسمو» قدرتمند آغاز کرد/ سقوط «سوسک آبی»”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید