آخرین خبر

«برو پی کارت» به شبکه دو تلویزیون رسید

به گزارش آوای ایرانیان به نقل از روابط عمومی شبکه دو، برنامه «برو پی کارت» با موضوع هدایت تحصیلی و شغلی دانش‌آموزان دبیرستانی و کمک به فرآیند انتخاب مسیر زندگی آنها، شامل آیتم‌هامتنوعی خواهد بود که از پنجشنبه ۱۲ مرداد روانه آنتن این شبکه خواهد شد.

این برنامه در تلاش است تا نوجوانان عینک متناسب با خودشان را پیدا کنند و در مسیر درست شغلی و تحصیلی قرار بگیرند و بدین منظور شامل آیتم‌های متنوعی متناسب مخاطب و ذائقه نوجوانان همچون «شُسته‌رُفته» (معرفی رشته)، «از آب گذشته» (داستان زندگی ۲۶ شخصیت برجسته ایرانی)، «کف بازار» (مستند پرتره از صاحبان مشاغل)، «ماست من ترشه» (گفتگو با ناراضی از رشته دانشگاهی)، «غلط مصطلح» (پرداختی طنز به کلیشه‌های ذهنی رایج بین والدین و دانش‌آموزان پیرامون موضوع هدایت تحصیلی و شغلی) و «راه‌بلد» (گفتگو با مشاور راجع به غلط‌های مصطلح و پرسش و پاسخ) است.

«برو پی کارت» کاری از شبکه امید به تهیه‌کنندگی وحید ولی و کارگردانی محمدرضا ارکان است که آرش ماهان کیا اجرای آن را به عهده دارد. این برنامه در ۲۶ قسمت ۵۰ دقیقه‌ای از پنجشنبه ۱۲ مرداد، پنجشنبه و جمعه ساعت ۱۶:۱۰ از قاب شبکه دو هم پخش می‌شود.

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “«برو پی کارت» به شبکه دو تلویزیون رسید”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید